UPDATE: 16.12.2014

Astazi am primit prin curier biletele pentru concertul lui Andre Rieu iar impreuna cu biletele (dupa ce am semnat) am primit si un plic ce continea un SSD din cele 10 comandate, plicul nu contine nici un fel de date pe el, foaie de trimitere, nimic.

In interfata de client a aparut factura si garantia pentru un singur SSD… mai asteptam, sper sa nu se piarda si banii 🙂

Pana la aceasta ora nu am primit nici un status din partea eMag.

BlackFriday, 21 Noiembrie 2014, eMag.ro, promotii peste promotii, totul suna aproape perfect.

Apare din zare SSD-ul Kingston 120GB la pretul de 99 de lei si ca sa fiu sigur ca nu il pierd din zare am comandat 10 bucati, urmand sa mi se comunice prin email livrarea produselor in urmatoarea zi, pe 22, “Data livrare: 22.11.2014 / comanda #11666499”, fiind achitate prin iTransfer.

Plin de emotie astept cu nerabdare livrarea comenzii… inca astept…

Trimit email si astept raspuns de la eMag, intre timp reusesc sa vorbesc la telefon si cu un nene care imi spune ca a fost o eroare si ca isi cer scuze, bla bla bla tipic romanesc, dar total atipic eMag, acel eMag care vinde produse cu 1 leu datorita unei “erori”, pe bune?
Mai exista cineva in 2014 care pune botul la marketing bullshit ?

Intre timp am primit un email din care nu inteleg ce anume se va intampla, mai ales ca eMag imi foloseste cei 999.90 Lei de ceva vreme, fara sa ii pese ca am pierdut din zare, SSD-ul(ile).

Continut email primit de la un reprezentant eMag

Quote:

“Buna ziua,

Va multumim pentru comanda plasata pe eMAG in timpul campaniei Black Friday.

Ne pare rau dar, din cauza unei defectiuni in sistemele informatice produsul comandat de dumneavoastra Flash SSD Kingston V300 2.5″, 120GB, SATA 3, a depasit stocul existent in depozitul nostru. Ne dorim sa va onoram aceasta comanda dar aceasta nu va putea fi livrata mai devreme de 3 saptamani, timp necesar pentru a suplimenta stocul. In momentul receptionarii produsului in depozit va vom contacta pentru a stabili detaliile livrarii.

De asemenea, conform regulamentului campaniei Black Friday, se putea comanda un singur produs. Astfel comanda dumneavoastra va fi livrata cu o singura bucata.

Va rugam sa ne raspundeti la acest mesaj pe mail la adresa info@emag.ro si sa ne confirmati ca doriti sa asteptati aceasta perioada pentru a primi produsul la pretul din campania Black Friday.

Va multumim pentru intelegere si asteptam o confirmare de la dumneavoastra pentru comanda.

Echipa eMAG”

Acel regulament la se face referire nu exista, sau cel putin nu era prezent in paginile de comanda, iar capturile site-ului eMag din data de 21 Noiembrie 2014 dovedesc acest lucru.

Astazi am constatat ca a fost modificata comanda mea cu cele 10 SSD-uri, apare doar un singur SSD, iar la status plata apare “iTransfer – tranzactie nereusita. Contul/Cardul tau nu a fost debitat.”

Multumesc, eMag, multumesc pentru ca ai existat.

Inca sper sa se schimbe ceva in legislatia din Romania, sa se schimbe si in avantajul nostru, a fraierilor clientilor care pun botul.

La revedere eMag.

[TO BE CONTINUED]

Leave a Reply